czwartek, 4 czerwca 2015

10 rocznie czas start!

Miłość do książek zaszczepiła we mnie mama. Kiedy nauczyłam się czytać z każdych zakupów przynosiłam nową książkę. Jako mała dziewczynka przeczytałam wszystkie Anie, lubiłam książki o Tomku, a także wiele wiele innych.
W związku z tym, że pół roku temu zostałam mamą, rękodzieło poszło trochę w kąt, a ja  zaczęłam czytać "przy cycku". Postanowiłam wziąć udział  w wyzwaniu


zapraszam!

Niedawno  w kioskach ukazała się seria książek Katarzyny Michalak. Co dwa tygodnie można dokupić kolejne tomy jej powieści. Cena pierwszej była bardzo atrakcyjna, bo tylko 5,99, dlatego przy okazji zakupów kupiłam


Powieść napisana oczami dziennikarki, która trafia na urlop do Koniecdrogi. Opowieść o AniJabłoniowego Wzgórza, jej dziadku, Nedzie, rozkapryszonej (Mar)Lenie i nieuleczalnie chorej Małgorzacie. Nie będę tutaj rozpisywać się na temat fabuły, ale muszę przyznać, że książkę czytało mi się bardzo przyjemnie i koniecznie muszę dokupić pozostałe dwie części tej trylogii. 

1 komentarz:

  1. Przy takim bobasku nie ma czasu na rękodzieło. Na książkę zawsze znajdzie się chwilka . Milego weekendu !!!!

    OdpowiedzUsuń