niedziela, 17 maja 2015

50 lat minęło jak jeden dzień...

"(...)Piędziesiąt lat minęło to piękny wiek,
piędziesiąt lat i nawet jeden dzień.
Na drugie tyle teraz przygotuj się,
a może i na trzecie, któż to wie ?"

 Postawiłam na kartkę w beżach z mnóstwem kwiatów.


Jak Wam się podoba? 

Postanowiłam też, że powoli kończę moją przygodę ze scrapbookingiem. Tworzenie kartek nie daje mi już tyle frajdy ile kiedyś. Poza tym, żeby na tym zarobić to naprawdę trzeba by kilkadziesiąt tych kartek sprzedać miesięcznie. A nie wiem jak Wy, ale ja mam tak, że zarabiam na kartce i znów ładuję te pieniądze w jakieś dodatki, wstążki, kwiatki, dziurkacze itd. I po co mi to? Więcej mam na tym ostatnio strat niż zysku... Przede mną tylko pozostaje ukończenie rozpoczętego projektu albumu dla małej dziewczynki, zbindowanie albumu Mai ze zdjęciami z 2014 roku i jedna kartka ślubna dla mojej ukochanej Agnieszki, która zaprasza na swoje Ślubne Candy , w którym do wygrania są fantastyczne nagrody. 


Zobaczcie sami, co fajnego można wygrać!


2 komentarze:

  1. ja przestałam dukupować rzeczy, bo potem te wszystkie "przydasię" leżą i się kurzą, dzisiaj się wkurzyłam i połowa z nich wylądowała w koszu na śmieci.
    Co do scrapbookingu.....i zarobku :) Monia - czemu ja Ci nie wierze, że przestaniesz robić kartki :P:P:P:P
    a tej dla mnie i Grześka jestem mega ciekawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka świetna, na żywo wygląda dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń