sobota, 4 kwietnia 2015

Jajo decoupage

Niedawno wspominałam, że wzięłam udział w warsztatach Ale! Babki w moim mieście. Tak mi sie wtedy spodobało, że od razu zapisałam się na kolejne. W zeszłą sobotę pełna zapału szybko posprzątałam mieszkanie, nafilowałam cyckowego bobasa i pojechałam. Tym razem tematem było jajko metodą decoupage.

Kolejne warsztaty już w kwietniu czekam na nie z niecierpliwością. Przyznam się w sekrecie, że coraz bardziej mi się to decu podoba. Kupiłam nawet sobie farby akrylowe.

A teraz oczekiwane przez Was życzenia:
 
Życzę Wam, Kochani,
aby te święta wielkanocne
wniosły do Waszych serc
wiosenną radość i świeżość,
pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

3 komentarze:

  1. Spokojnych i szczęśliwych świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego, dużo radości; Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajo wielkanocne :) A jak tu ładnie u Ciebie, jasno i wiosennie, super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń