niedziela, 19 kwietnia 2015

Album dla maluszka

To jest mój drugi album dla małego człowieka, tzn. pierwszego jeszcze nie zobaczyliście, bo to jest mój prywatny album i nie zdążyłam zrobić jeszcze zdjęć. Za to ten obfotografowałam od A do Z. Czekam tylko na imię maleństwa, bo rodzice są nie do końca zdecydowani, dlatego tez album nie jest do końca skończony i na stronie tytułowej jest miejsce na informację z imieniem i datą urodzenia, o której mam nadzieję dowiem się już od "prawie" cioci w najbliższych dniach.












W albumach nie mogło zabraknąć kolorowych taśm washi, które po prostu ubóstwiam za ogromny wybór wzorów i kolorów. Nigdy nie potrafię się zdecydować, która najbardziej pasuje. Wykorzystałam też typowo dziecięce elementy z wykrojników i tekturki.  I w końcu po trzech miesiącach westchnień pocięłam przepiękny i przecudowny papier w dzidziusie i .... trochę mi szkoda, że nie moge już do niego wzdychać.


Pracę zgłaszam na wyzwanie do Projekt Wagi Ciężkiej  . A należało się zainspirować tym zdjęciem.


 Tak się składa, że akurat udało mi się trafić z pracą, którą dzisiaj pokazuję. 

Zgłaszam ją też do Linkowego Party.


Życzę Wam miłej niedzieli i pozdrawiam wszystkich serdecznie.



10 komentarzy:

  1. Zainspirowałaś się dla mnie idealnie - kolorki wstrzelone akurat. Oj taki albumik to cudna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pamiątka na resztę życia. Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album,wspaniała pamiątka na długie lata :) Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny album! Życzę powodzenia w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej i zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny album! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album ! Cudowna pamiątka jeszcze wykonana z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album, a co do papieru w dzidziusie to na pewno znajdziesz jakiś nowy do wzdychania ;)

    OdpowiedzUsuń