niedziela, 22 marca 2015

Robię sobie jaja

Nie, nie żartuję z Was moi drodzy czytelnicy w tym momencie. Robię sobie dziś kartki wielkanocne. Dwie z nich są w jajecznym kształcie, dlatego tak nazwałam ten post.






Przy okazji znalazłam w swoich scrapowych zapasach klatkę dla ptaków i tak powstała taka uniwersalna karteczka.


Myślę nad dekoracjami na święta, choć sama nie wiem jak one będę w tym roku u mnie wygladać, bo to będę pierwsze święta bez mojego ukochanego dziadka ;( Ale jednak jakoś musimy się wszyscy trzymać, przede wszystkim przed Mają trzeba mieć dobrą minę, bo ona tą nagłą śmierć dwojego prawdziadka bardzo przeżywa. Nie do wiary, że takie małe szkraby tak wiele rozumieją...
 

3 komentarze:

  1. Śliczne kartki, wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrazy współczucia z powodu śmierci dziadka, dwa lata temu sama to przeżyłam :( moja prawie 5 letnia siostrzenica dopiero w tym roku w Dzień Babci zrozumiała co się stało i bardzo to przeżyła, mimo że wcześniej chodziła na cmentarz, zapalała świeczkę to jednak nie rozumiała.
    Karteczki twoje jak zwykle śliczne :) niezłe jaja :) haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne:) A czas leczy rany i daje siłę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń