wtorek, 31 marca 2015

Morski komplet bizuterii

Robiłam wczorja porządki wiosenno-świąteczne. Musicie wiedzieć, że jestem typem chomika. Wszędzie mam pełno pierdółek powciskanych, ciągle kupuję coś nowego z zamysłem, co z tego zrobię, a potem przydasie czekają na swoje pięć minut. Kiedyś miałam też boom na robienie kolczyków. Dlatego porządkując w szafie, kiedy znalazłam pokaźnych rozmiarów pudło z różnego rodzaju koralikami powiedziałam sobie dość! Po co mi to wszystko. Przecież i tak z tego nie korzystam, bo zmieniłam swoje hobby i zafascynowałam się najpierw scrapbookingiem, teraz znów zaczęła mi się podobać przygoda z farbami, nie obce są mi też druty. Jednak przeglądając zapasy koralików stwierdziłam, że jednak niemało, że mają fajny kolor to będą tez pasowały do blezera, który ostatnio sobie kupiłam. Tak wykorzystując kilka bawełnianych sznurków zrobiłam sobie morski naszyjnik z serduszkami. Do kompletu powstały też proste kolczyki.


Zgłaszam do na wyzwanie w Szufladzie .



3 komentarze:

  1. Piękny zestaw zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jak ja Cię rozumiem z tym chomikowaniem :) Jestem dumna z siebie za każdym razem, jak mi się uda czegoś nie kupić :)
    Ubranka są pierwsza klasa i żałuję, że między naszymi dziewczynkami taka mała różnica jest :)
    No i komplet-idealnie letni :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń