środa, 25 lutego 2015

Recyclikg

Odkąd mam dziecko,a to już prawie 5 lat musiałam co nieco zmienić w umeblowaniu swojego mieszkania. i choć wiem, że Maja jest niezwykle rezolutną i mądrą dziewczynką wiem, że lekarstw nie trzyma się w zasięgu małych rączek.
Od czasu, kiedy Maja nauczyła się otwierać szuflady przeniosłam apteczkę z lekami do pudełka po pudach i położyłam na szafie. Szczerze powiedziawszy pudełko po takim czasie mi się znudziło i wyciągając po raz kolejny APAP z niego stwierdziłam, że muszę coś z nim w wolnej chwili zrobić. Dlatego w ruch poszedł brokat w kleju, papiery kupione kiedyś w jakimś supermarkecie, taśma washi i papierowy kwiat.


 A jak Wam się podoba taka metamorfoza?

2 komentarze:

  1. Wyszło super :))). Dziękuję, za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń