poniedziałek, 26 stycznia 2015

Zaproszenia na Chrzest Święty

Tak się złożyło, że już niedługo zaniesiemy naszą małą córeczkę po raz pierwszy do kościółka, aby przyjęła swój pierwszy w życiu sakrament, sakrament Chrztu Świętego. Z tej okazji przygotowałam dla rodziny, z którą chcemy dzielić tą wspaniałą chwilę zaproszenia na tę uroczystośc.
Stwierdziłam, że mogą byc różne. Tak więc wykorzystałam takie papiery jakie akurat miałam w domu, głównie są to papiery Rapakivi, które kiedyś wygrałam w zabawie u Doroty na facebooku. Dorotce jeszcze raz dziękuję za śliczne papierki i inne przydasie, które od niej dostałam. Miałam tą przyjemność poznać Dorotę osobiście i naprawdę miło ją wspominam.









W następnym poście o tym, co moja mama lubi robić wieczorem podczas oglądania telewizji.

6 komentarzy:

  1. Kartki są super no i sama zrobiłaś zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, będą miłą pamiątką tego uroczystego dnia:)
    Niech córeczka sie dobrze i zdrowo chowa, a Aniołkowie niech ją zawsze strzegą:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia dla Lilianki

      Usuń
  3. Jak zawsze piękne i starannie wykonane :) Dużo zdrówka dla córeczki :) i dla mamusi ;)

    OdpowiedzUsuń