piątek, 2 stycznia 2015

Wymianka z Agnieszką

Jakiś czas temu umówiłam się na prywatną wymiankę z Agnieszką z bloga Koralik niejedno ma imię... . Od dawna podziwiałam jej talent koralikowy, ale nie miałam odwagi poprosić o bransoletkę, bo wydawało mi się, że ja nie mam nic równie ładnego do zaoferowania, a jednak się myliłam. Przygotowałam dla Agnieszki dwa szaliczki w stylu boa, które z tego co wiem, bardzo się jej podobają.



Ona natomiast uraczyła mnie prześliczną bransoletką i świeczuszkami. Agnieszko jeszcze raz dziękuję serdecznie za tą miłą wymiankę i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się czymś obdarujemy.


Agnieszko mam nadzieję, że nie będziesz mieć nic przeciwko, że wykorzystałam Twoje zdjęcie. 

p.s. A świeczki dalej stoją, bo ich  żal...

4 komentarze:

  1. moja świeczka od Agi też dalej stoi, bo żal mi jej zapalić :) a Wasza wymianka udana :) Twoje szaliki znam i wiem z autopsji, że są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Masz rację.Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się wymienimy.

      Usuń