poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wszystkiego najlepszego

Wszystkiego najlepszego po świętach i szczęśliwego Nowego Roku 2015.






P.S. Już niedługo wrócę do blogowego świata. Jestem w trakcie pisania postu dlaczego mnie tak długo nie było, co się w moim życiu zdarzyło i zmieniło. Podsumuję też wszystkie wymianki, w których brałam udział. Nie miejcie mi za złe tego zaniedbania bloga, miałam naprawdę ważne powody, ale na szczęście wszystko już na dobrej drodze.
Pozdrawiam serdecznie i życze udanej imrezy sylwestrowej.
P.S. Spedzacie Sylwestra w Gdyni czy we Wrocławiu???  ;P My będziemy się przy pomocy pilota teleportowac ;) A może wybieracie się na prawdziwy bal, a może prywatkę w gronie znajomych?

Monia.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego Monika :) czekam na Twoje posty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń