wtorek, 18 listopada 2014

Świąteczny stroik, tealighty DIY i biały szalik z bąbelkami

Oto co powstało  w ostatnich dniach.
1. Bąbelkowy szaliczek śnieżnobiały, tylko gdzie jest śnieg?


Przy pomocy materiałowej taśmy washi zrobiłam takie oto tealighty



A tutaj mój pierwszy tegoroczny stroik świąteczny. Śmiało można go wykorzystać jako stroik adwentowy, bo adwent już za troszkę ponad tydzień, a świeczuszek jest 4.



Na samym końcu chciałabym ogłosić, że w kolejnych dniach kontakt ze mną będzie utrudniony. Na wszystkie maile postaram się odpowiedzieć na bieżąco, choć nie mogę tego obiecać. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do zobaczenia. 

4 komentarze:

  1. Świetny szaliczek i stroiczek (faktycznie na adwent w sam raz) :)
    Dziękuję za zapisanie się na moje Candy - życzę powodzenia podczas losowania!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny szaliczek, uwielbiam biały kolor! :)
    Czy mogę mieć przyjemność zaprosić Cię na świąteczną wymiankę? Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy, będzie mi szalenie miło :)

    http://krolowamoli.blogspot.com/2014/11/wymianka-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń