poniedziałek, 20 października 2014

Pracowita pszczółka

Tydzień mnie tu nie było. Nie miałam po prostu dla Was czasu. Dziś natomiast postaram się choć trochę nadrobić zaległości. Tylko, że za bardzo nie wiem od czego zacząć?!

Pierwsza kartka głównie "kwiatowa"- wykorzystałam papierowe kwiatki, a motylek i papiery to moje ostatnie łupy z pewnego dyskontu.




I druga, również dla mężczyzny pięćdziesięcioletniego w kształcie koszuli z żółtymi guzikami i zielonkawą muszką. 


Która Wam się bardziej podoba??

Zapraszam już wkrótce na kolejny post, tym  razem o szalikach ;-)



6 komentarzy:

  1. Ładne ładne kartki, ale ja tu cudny szalik widzę! :) Czekam na więcej zdjęć szalika :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, szaliki powstają z prędkością światła.Także już dziś wieczorem czekaj na post ;-)

      Usuń
  2. Karteczki bardzo ładne, a szalik zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Zapraszam na odsłonę szaliczka dziś wieczorem

      Usuń
  3. świetne karteczki :) motylki idealnie się wpasowały w klimat :)

    OdpowiedzUsuń