piątek, 31 października 2014

Podsumowanie wymianki z matrioszką w tle

Niedawno zapisałam się na wymiankę z matrioszką u Majaleny . Pomyślałam sobie, co mi szkodzi, coś wymyślę ;-) Paczuszka miała w sobie zawierać dwie rzeczy samodzielnie przez siebie zrobione, w tym, jedna rzecz miała być z wizerunkiem matrioszki. Moją wymiankową parą została Krysia z bloga CreaDiva.
Oto całość mojego prezentu dla Krysi:


Przygotowałam dla Krysi notesik z wyhaftowanym wizerunkiem matrioszki. Okładka notesu została zrobiona  na drutach. Poza tym poczęstowałam ją guzikowym serduszkiem na płótnie (ponoć tak spodobał się córeczce Krysi, że zamieszkał w jej pokoju). Poza tym kilka kartek do scrapbookingu, koraliki toho (bo Krysia robi piękne bransoletki), kilka par kolczyków i bransoletka. A na słodko draże i cappucino do tego. 



Krysia natomiast przygotowała dla mnie pojemniczek z otwieraną matrioszką , a w środku drewniane ozdoby, które na pewno wykorzystam do wykonania kartek. Dostałam też troszkę słodkości, kawusię, herbatki, pachnące mydełko w wyszydełkowanym ubranku, troszkę serwetek i innych przydasi scrapowych. 


Największą radość sprawiły mi przepiękne bransoletki w moich ulubionych kolorach. Na moje nieszczęście podczas otwierania przeze mnie prezentu od Krysi była u mnie mama, której tak spodobała się czerwona bransoletka, że nie miałam sumienia jej jej nie dać. 


(Powyższe zdjęcia możecie oglądać dzięki uprzejmości mojej wymiankowej parki ).

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za zabawę na blogu Majaleny, a przede wszystkim składam gorące pozdrowienia i podziękowania mojej wymiankowej parce. 

To już kolejna wymianka, w której brałam udział ostatnio i z której jestem bardzo zadowolona. Widać, że dziewczyny które zapisują się do takich zabaw coraz bardziej przykładają się do przygotowania fajnego upominku dla nieznanej im osoby. Teraz czekam na losowanie wymiankowych par w Wymiance pod patronatem świętego Mikołaja u Strzępki i Okruchy . W zeszłym roku świetnie się u niej bawiłam, a moja wymiankowa para sprawiła mi naprawdę gigantyczny prezent. Mam nadzieję, że i w tym roku się nie zawiodę. Zapraszam na tą wymiankę wszystkich, którzy czytają tego posta. Może Ty zostaniesz moim Mikołajem?


2 komentarze:

  1. Ja również bardzo dziękuję za śliczne prezenty, widać że włożyłaś w ich zrobienie dużo serca :-) Cieszę się, że moje tworki przypadły do gustu. Oby było więcej takich udanych wymianek!

    OdpowiedzUsuń