sobota, 4 października 2014

Filcowa opaska kwiatuszkowa

Zakupiłam ostatnio w atrakcyjnej cenie filc w jednym ze sklepów. Początkowo zastanawiałam się co z nim zrobić. Najpierw postawiłam na filcowy komplet biżuterii, który możecie podziwiać TU .
Potem stwierdziłam, że skoro tak prosto robi się kwiatki spróbuję zrobić inne. Tak powstały te z poniższego zdjęcia.




Przeliczyłam się trochę z ich wielkością i za kolczyki zupełnie się nie nadawały. Były po prostu za duże. A może wisior??? Stwierdziłam, że to byłoby zbyt oklepane.
I tak przymocowałam kwiatki do czarnej prostej opaski do włosów i moje dziecko ma nową ozdobę.








Chciałam Was przy okazji serdecznie zaprosić do polubienia naszej strony na facebooku.
A także strony. którą tworzymy razem z jednym świetnym fotografem.

2 komentarze:

  1. Świetnie to wymyśliłaś i ładnie wygląda, cudowna ta twoja córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czekam na nowości u Ciebie

      Usuń