niedziela, 21 września 2014

Pakowanie prezentów

Przy okazji tak wielu uroczystości rodzinnych, w których miałam ostatnio przyjemność brać udział próbowałam nowych "sztuczek" w pakowaniu prezentów. ;-) Część mogliście już zobaczyć TU i TU . Ten prezent, który za chwilkę pokażę miał sam w sobie tak ładne pudełko, że postanowiłam za bardzo go nie ozdabiać, żeby nie przedobrzyć. I tak na środek okrągłego pudełka przymocowałam tylko kartkę z życzeniami, którą z bliska możecie podziwiać TU, a całość owinęłam celofanem i przewiązałam cienką wstążeczką po bokach.


Troszkę jednak żałuję, bo mogłam ściągnąć wieczko z pudełka, pokazać co znajduje się w środku pudełka (a były tam naprawdę ładne i stylowe filiżanki) i dopiero później zapakować w celofan. Myślę, że to byłoby nawet ładniejsze niż to co zrobiłam początkowo. Ale cóż... Człowiek uczy się na błędach i będę pamiętać o tym, żeby następny prezent tego typu spróbować zapakować w ten sposób. 

Już niedługo na blogu zapraszam na MEGA PROJEKT JESIENNY ;-) Szczegóły wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz