czwartek, 11 września 2014

Kartka na rocznicę ślubu i 10 kg radości

Moi rodzice idą w niedzielę na 35 rocznicę ślubu do znajomych. Zrobiłam więc dla nich karteczkę.


Przy okazji chciałam się pochwalić niezwykłą paką materiałów, którą otrzymałam opłacając tylko przesyłkę kurierem od Mirelli . Zapłaciłam 15 zł, a mam z tego 10 kg materiałowej radości. Materiały jednokolorowe, w paski i kratkę uradowały mnie bardzo. Już wiem co z nimi zrobię. Niedługo w mojej rodzinie pojawi się mały człowieczek także myślę, że kolorowa nowa pościel do łóżeczka będzie odpowiednia. ;-) A reszta???? Na resztę też przyjdzie pora. W mojej głowie jest wiele pomysłów, tylko z czasem troszkę gorzej. 




Przy okazji moich gorących podziękowań dowiedziałam się, że już niedługo będzie kolejne czyszczenie magazynu, a wśród niego między innymi resztki z modnymi teraz sowami i grochami.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Podzielę się z Tobą w listopadzie ;-)

      Usuń
  2. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że mogłam uszczęśliwić tyle osób. W sumie takich paczek rozdałam 13. Będę zaglądać do Ciebie aby popatrzeć, co powstało z tych szmatek. Miłej zabawy życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh super, tyle materiałów :) jestem ciekawa co fajnego wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę nad pościelą do łóżeczka, a potem chyba jakieś zasłonki do dziecinnego i może zabawki dla niemowląt ;-)

      Usuń