niedziela, 28 września 2014

Biżuteryjnie

Lubię jesień. Taką jaka dziś przywitała mnie, kiedy obudziałam się koło 6 rano, mimo że jest niedziela. A nie taką, kiedy nie wiadomo czy to już dzień, czy jeszcze noc. Kiedy nie można otworzyć okna, bo zimno, wilgotno i na dodatek ulewa. Dziś zapowiada się naprawdę piękny dzień. Czekam, aż moja córka wstanie, zjemy śniadanie i pewnie wybierzemy się na spacer w poszukiwaniu darów jesieni, choć tym razem może oprócz koszyków kasztanów, żołędzi i szyszek uda nam się już nazbierać pięknych brązowych i czerwonych liści? Macie jakieś ciekawe pomysły na ozdoby z kasztanów i wyżej wymienionych? U nas zrobiliśmy już kilka wianków, niektóre czekają na sesje jesienne, na które serdecznie zaprasza mój mąż . Powstała też biżuteria jesienna, korale z żołędzi w kilku odsłonach. Więcej szczegółów nie zdradzę, bo niby na no mielibyście czekać?
Zabawę z filcem zaczęłam pod wpływem promocji w sklepie. Zakup kompletu filcu w różnych kolorach to koszt 6 zł. A że ze mnie jest straszna chomikara, której ciągle wydaje się, że coś potrzebuje i że na pewno go wykorzysta, był on moim MUST HAVE w tym sklepie.
Postanowiłam zacząć od czegoś niezatrudnego, żeby się od razu nie zrazić.
Powstał komplecik: naszyjnik, kolczyki i broszka do kompletu.




Myślę, że jest fajnym dodatkiem do jesiennej garderoby i że elementy będą kolorystycznie pasować do wielu jesiennych stylizacji. Można je nosić osobno lub razem. 

Teraz pracuję nad kolejnym kompletem w zupełnie innych kolorach.

Przy okazji chciałam Was zaprosić na nową stronę do  ART STUDIO na fb. 

ARTstudio tworzy trio pasjonatów w składzie Monika, Agnieszka i Łukasz. Dziewczyny to prawdziwe “złote rączki”, które swój talent wyrażają w postaci licznych, pięknych wyrobów rękodzielniczych. Specjalizują się w kusudamie, wyrobach okolicznościowych, decoupage, szydełkują, szyją… Tworzą grupy miłośników rękodzieła - BukietKusudama oraz A&M Craft oraz systematycznie, od lat, doskonalą swój warsztat.

Dla ARTstudio wykonują głównie:
- kartki okolicznościowe i różne ozdoby
- elementy wystroju sal weselnych
- dodatki do sesji fotograficznych

Łukasz natomiast zajmuje się na fotografią, w której wykorzystuje zarówno techniki cyfrowe jak i analogowe. Skupia się przede wszystkim na fotografii portretowej oraz okolicznościowej. W wolnych chwilach fotografuje przyrodę. Pracuje również nad cyklem spotkań fotograficznych. Chętnie podejmuje się zleceń prywatnych.



2 komentarze: