poniedziałek, 5 maja 2014

Zaproszenia na sesje zdjęciowe

Przyznam, że wykonanie ich stanowiło dla mnie nie lada wyzwanie. Po raz pierwszy miałam przyjemność takie robić i dlugo, ale to naprawdę długo się za nie zabierałam i myślałam jak naprawdę powinny wyglądać, żyby  Agnieszce przyniosły nowych klientówi żeby ona sama była zadowolona.
Powstało dokładnie 7 zaproszeń, z obietnicą, że będą kolejne:
2 zaproszenia na sesję dla dziewczynki,
2 zaproszenia na sesję dla chłopca,
1 zaproszenie ogólnie na sesję,
1 zaproszenie na sesję ciążową,
1 zaproszenie ns sesję rodzinną.
Ta rodzinna była dla mnie najbardziej problematyczna, bo jak przedstawić na zaproszeniu rodzinę, kiedy nigdy nie wiadomo z ilu osób będzie się składała? Mże Wy podsuniecie mi jakieś pomysły na przyszły raz??? Ja postawiłam na serduszka symbolizujące miłość.







Na szczęscie zaproszenia się podobały, a mnie wzamian zaproponowano darmową sesję zdjęciową ;-)
Za oknem  świeci piękne słońce, pora pójść poprzesadzac moje kwiatki ;-)

2 komentarze: