niedziela, 10 listopada 2013

BN po raz drugi

Tydzień urlopu niesamowicie pozytywnie wpłynął na moje rękodzieło. Wiecej czasu, więcej pomysłów... Nakupiłam mnóstwo rzeczy do scrapbookingu.
Powstały kartki świąteczne, świąteczne kopertówki, kartki "exclusive" etc.
Jedne kartki to połączenia pieknych, kolorowych papierów z wycinankami z big shota. Jedne to kartki z tekturakami, które niejednokrostnie zostawiłam "gołe" i w żaden sposób nieozdobione, bo takie są po prostu najpiekniejsze. Czasem tekturki ozdobiłam brokatem i stowrzyłam na przekór wszystim CZARNĄ choinkę. Kilka kartek to proste wykorzytanie materiałów, które znalazłam w domu: kolorowych guzików, płatków kosmetycznych czy falbanek. Zapraszam i gorąco zachęcam do realizaji własnych, czasem może się Wam wydawać dziwacznych połączeń, bo może akurat komuś sie spodobają i znajdziecie nowych klientów na Wasze kartki.




































Pracę z czarna pobrokatowaną choinką zgłaszam na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów






No i intensywnie myślę nad zorganizowaniem dla Was candy. Także czekajcie z niecierliwością, bo nagroda bedzie niczego sobie, a dla wielbicielek scrapbookingu myślę, że dostarczy Wam wielu nowych pomysłów.

Serdecznie zapraszam do komentowania postów, bo ilość komentarzy będzie wpływała na wyniki candy.


2 komentarze:

  1. O proszę jaka produkcja, zaszalałaś normalnie :D
    Ps. Czekam na candy i zapraszam na rozdawajkę do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawłaszczam tą z czarną choinką :)

    OdpowiedzUsuń