czwartek, 10 października 2013

Dary jesieni, czyli ogródkowy bukiet prezentowy

Potrzebowałam na szybko bukiet na prezent, pobiegłam na podwórko, pozbierałam tu i ówdzie różne roślinne i już.... Oto co ciekawego powstało.




Kryzę zrobiłam z patyków, dodałam kilka gałązek winobluszczu, hortensję, która już trochę wyblakła, pelargonię, gruszkę i inne ogródkowe dziwadła. 

Jak Wam się podoba????

Bukiet zgłaszam na wyzwnie z liściem Galerii Rae .


Również zgłaszam ją na wyzwnie do Skarbnicy Pomysłów.





6 komentarzy:

  1. Wygląda nawet bardziej wiosennie niż jesiennie. Nieprawdopodobne, że niby z niczego można zrobić coś tak wspaniałego. Efekt końcowy znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bukiet. Wygląda bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wielkim wrażeniem!
    dziękuję za udział w wyzwaniu GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie dla mnie ten prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno z pustego i Salomon nie naleje, a Monika z "niczego" bukiet umie zrobić :) Piękny.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiet :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń