piątek, 19 lipca 2013

Korki

Od jakiegoś czasu chodzi za mną myśl stworzenia czegoś niepowtarzalnego z korków od wina. Umieściłam inforamcję na facebooku, że chętnie przyjmę takowe. Dostałam całe duże pudło. Wzamian przygotowałam dla Moniki bukiet w jej ulubionych kolorach (pokażę go innym razem). W związku z tym, że robiliśmy remont i nie miałam czasu na radosną twórczość korki wsypałam do dużych szklanych kieliszków i na razie TYLKO  wypełniają ich wnętrza. Ale efekt, choć banalny i tak mi się podoba.


5 komentarzy:

  1. Urocza dekoracja ;)
    Zaintrygowałaś mnie swoją koncepcją na "korkotwórczość". Czekam na efekty :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, co z nich powstanie ? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujący pomysł i ciekawy materiał.

    OdpowiedzUsuń
  4. też swego czasu miałam chrapkę na coś z korków od wina i zaczęłam zbierać, a uzbierałam ich całe...4 szt:D ciekawa jestem co z nich stworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w kielichach też wyglądają fajnie:)

      Usuń