niedziela, 21 kwietnia 2013

Wielki comeback

Oj długo mnie tu nie było, długo.... Za mało czasu, żeby to wszystko ogarnąć. Na szczęście powoli dochodzę do siebie i wprawiam się spowrotem w blogowanie! Mam tak dużo prac do pokazania. 
\


Chciałam jeszcze serdecznie podziękować za prezent, który wygrałam w candy TU! . Do mojego domu trafiła skrzyneczka na herbatki i kartonik z kilkoma rodzajami herbat, których jestem fanką. 


Zdjęcie powyższe nie jest mojego autorstwa. 

No i w końcu przyjechała znów moja wspólniczka Aga. Przypominam gorąco, że można się jeszcze zapisywać na jej candy, które trwa do 24.04. 
CANDY U AGNIESZKI. Do wygrania cuda, które możecie zobaczyć na zdjęciu:


A już niedługo czeka Was niespodzianka. Coś, co dziełem przypadku udało nam się zrobić wspólnymi siłami, ja zaczęłam, a Agnieszka dokończyła wykonanie arcydzieła. 



5 komentarzy:

  1. :)))
    sympatyczne są te bukieciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiecik jest cudowny! W moich kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny bukiecik.Musisz zdradzic jego wykonanie !!!!
    Ciesze sie ,ze herbatki Ci smakuja:))
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bukiecik bardzo mi się podoba, szczególnie te pastelowe kolory :) do tego w najbliższym czasie będziemy miały dość sporo rzeczy do pokazania na blogu, bo mam nadzieje, że stworzymy jak najwięcej prac :) wspólnie :):)) bo nie ukrywam, że dzisiaj efekt końcowy bukietu mi się podoba ....

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki tego bukietu śliczne, a ciekawa jestem co tam dziewczyny zrobiłyście:))

    OdpowiedzUsuń