wtorek, 15 stycznia 2013

Dzień Babci

Wszyscy rękodzielnicy przygotowują prezenty na Dzień Babci i Dziadka postanowiłam zrobić i ja. Wykonałam standardowy bukiecik z kwiatów kusudama, który prezentuję poniżej.


Poza tym moją główkę zaprząta 1000 innych spraw począwszy od rękodzieła a kończywszy na kombinowaniu, gdzie załatwić sobie kwiaciarskie praktyki i skąd wziąć czas między pracą a domem na zrealizowanie 180 godzin praktyk. Oj, ciężko to widzę. 

Dostałam też wyróżnienie od Katarzyny za co jej serdecznie dziękuję. 
Oto odpowiedzi na zadane przez nią pytania:
1. Ulubiona pora roku ... wiosna
2. Spacer czy przejażdżka samochodem?spacer
3. Kawa czy herbata?kawa i herbata
4. Na słono czy słodko? na słodko 
5. Rysunek kredką czy ołówkiem? wolę farby 
6. Książka do czytania czy słuchania? tradycyjna wersja
7. Zakupy przez internet czy w sklepie? zależy co, ubrania wolę kupować w sklepie, ale książki i rzeczy potrzebne do rękodzieła na allegro
8. Na sportowo czy elegancko? na sportowo
9. Torebka czy plecak? torebka 
10. Co dają mi moje prace ... radość tworzenia, dumę że potrafię zrobić coś, czym inni się zachwycają, i nie ukrywam, że też pieniądze
11 W poniedziałek rano ... mówię kolejny tydzień, kolejne wyzwania ;-)

Oto banerek, który dostałam 
Ja ze swojej strony musiałabym nagrodzić wszystkie blogi, które z chęcią podglądam, dlatego żeby nikt sie nie czuł urażony nie będę nominowała nikogo. Mam nadzieję, że  wybaczycie mi to małe odstępstwo od reguł.




2 komentarze: