poniedziałek, 31 grudnia 2012

This is the end, czyli jedno się kończy, drugie zaczyna

 Czas refleksji nad swoim życiem. Czas podsumowań. Czas postanowień.
W minionym roku wydarzyło się dużo miłych dla mnie rzeczy. Poznałam bliżej fantastyczną osóbkę, która zmotywowała mnie do działania, do tworzenia rękodzieła. Aga! Dziękuję ;* Zaczęłam prowadzić bloga. Poznałam tu wiele wspaniałych osóbek, które podobnie jak ja są zakochane w rękodziele. Dziękuję wszystkim, którzy tu zaglądają, oglądają, komentują.  Czego nowego się nauczyłam? Przede wszystkim tego, że jak coś  nie idzie po naszej myśli, nie można się załamywać, tylko trzeba wziąć się w garść i przeć do przodu. Nauczyłam się sztuki robienia bukietów z Kusudamy, doskonaliłam scrapbooking, plotłam z papierowej wikliny,  poznałam tajniki decoupagu i UWAGA! poszłam do szkoły florystycznej. Nauczyłam się asertywności, zawalczyłam o szacunek dla siebie.  Straciłam etat w przedszkolu, znalazłam pracę "na chwilę", po to by wkrótce móc spełnić moje marzenia. Rok 2012 to rok wspaniałych wycieczek z rodziną, nabycia kolejnych, ważnych umiejętności mojego dziecka, pogaduszek z mężem, fotografowania, ale też sprzeczek i drobnych nieporozumień, ot jak w każdej rodzinie. Uśmiecham się teraz do siebie i stwierdzam, że chyba się starzeję, bo jeszcze nigdy nie podsumowywałam żadnego roku. Rok 2012 był dla mnie dobrym rokiem, jednak życzę Wam i sobie, aby rok 2013 był dla nas łaskawszy, by spełniły się Wasze marzenia. Życzę Wam wiary we własne możliwości. Głowy pełnej pomysłów i tego, by ludzie przestali kupować w sklepach za 4 zł, a zobaczyli jak piękne rzeczy robimy, postawili na wspieranie rękodzieła  i nie mówili: "tak drogo?przecież to tylko papier/farba etc" .
Oto fotograficzne zestawienie roku 2012: 











2 komentarze:

  1. uwaga z sklepem "wszystko za 4 zł" bardzo cenna i jak dla mnie to mogliby ten chiński szajs pozamykać w cholerę :)
    jest mi ogromnie miło za wyróżnienie mnie i to już na prawie samym początku postu :)Komentuję dzisiaj bo wczoraj nie byłam już w stanie :)
    kochana cudownego nowego roku 2013 - jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń