czwartek, 6 grudnia 2012

Podsumowanie wymianki aniołkowej

Niedawno brałam udział w Aniołkowej wymiance . Robiłam aniołka dla Eli 17,a ona przygotowywała prezent dla mnie. Ja wysłałam aniołka wyhaftowanego, garść innych przydasi, kawki herbatki i świąteczne ciasteczka zapakowane w świąteczne pudełeczko. Dołączyłam też własnoręcznie wykonaną kartkę z życzeniami na zbliżające się święta.

Ela otrzymała mój prezent, niestety poczta zawiodła i szybka w aniołkowej ramce pękła podczas transportu. Dziękuję Elu za wyrozumiałość i jeszcze raz przepraszam za problemy ;-) 
Ja otrzymałam pięknego aniołka na szydełku, notesik, szydełkowe czerwone serduszko , papiery i inne słodkości.

Aniołek tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam zrobić swojego. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie ;-)

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za twoje dzierganie. Gratuluję udanej wymianki. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty, dziękuję Ci kochana za udział w wymiance. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się ,ze jestes zadowolona i ze mogłam dla ciebie zrobic prezent

    OdpowiedzUsuń