środa, 28 listopada 2012

Masowa produkcja bombek

Ostatnio dostałam wyróżnienie od Ani z bloga Papierowy blog za co jej serdecznie dziękuję.
Niestety będę musiała złamać zasady, ponieważ nie mam za dużo czasu dzisiaj ani na nominowanie, ani na odpowiadanie na pytania. W związku z tym serdecznie przepraszam i postaram się nadrobić wkrótce zaległości.

Z całego serca dziękuję też Dwie lewe rączki za nagrodę za udział w jej dowcipnym candy. Oto co ślicznego dostałam:
Niestety niektóre papiery i naklejki nie dotrwały do sesji fotograficznej, ponieważ TAK BARDZO mi się spodobały, że musiałam je od razu wykorzystać ;-)

A u mnie trwa masowa produkcja bombek





5 komentarzy:

  1. piękne papiery!! a kilka kulek mam więc tez zrobie bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rety, rzeczywiście masowa ta produkcja będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na efekty końcowe :):))

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jakie one będą:)) wytrwałości w tworzeniu!:)))

    OdpowiedzUsuń