piątek, 19 października 2012

Wymianka "Babie lato"

Zapisałam się niedawno na wymiankę organizowaną przez Diana Art . Tematem było Babie lato. Należało przygotować upominek kojarzący się właśnie z nim. Ja przygotowałam tradycyjnie bukiecik w kolorach pomarańczowych dla http://agpeart.blogspot.com/ i kilka innych prezentów.
Oto to co ja wysłałam:
Natomiast to co ja dostałam przeszło moje najśmielsze oczekiwania. 3 pary przepięknych kolczyków, serwetki w jesiennych motywach, herbatki i inne przydasie. Oto zdjęcia




Serdecznie dziękuję jeszcze raz za prezenty, a szczególnie za sutaszowy komplecik, o którym marzyłam już od dawna ;D ;*

2 komentarze:

  1. czyli jutro na sesję bierzesz nowe prezenty :) podobają mi się :):))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez dziękuję za zabawę :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń