niedziela, 2 września 2012

Sobotnie spotkanie

Wczoraj spędziłam bardzo miłe popołudnie dzięki scraperkom ze śląska, głównie mieszkanek Rybnika.
Przy plotkach, ciasteczkach i herbatce powstały piękne kartki, które na koniec rozlosowałyśmy między siebie. Oto kilka zdjęć z wczorajszego spotkania:










I zdjęcie grupowe:

Moja karteczka z motylem trafiła do Viol (pierwsza od lewej), ja natomiast dostałam piękną kartkę od Doroty (w środku). Była też z nami Ania (czwarta od lewej) i Origata (druga od lewej).

Viol hojnie obdarowała mnie papierami ;-) Dziękuję ;-) Dostałam też od niej zakładkę do książki, którą wygrałam w konkursie na jej blogu TU

Niedawno zakupiłam sobie też kilka papierów: 



I mój exploding box się tworzy pozostało zrobić życzenia, bo reszta już gotowa. 

No nic to pędzę robić zakupy w SCRAPIE , bo mam niedosyt papierów, stemplów i tuszy ;D




5 komentarzy:

  1. Ja bym tam najchętniej wpadła z lustrzanką i porobiła foty jak tworzycie :) Kartki i exploding boxy zostawiam Tobie :) bo idzie Ci to coraz lepiej :) czekam z niecierpliwością na efekty końcowe boxu :):)) (32dni)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mogłam być na rybnickim spotkaniu, bo poznałybyśmy się osobiście, ale może jeszcze będzie okazja :)
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu, już odpowiadam na pytanie: pudełka do kartek robię sama, zwykle z papieru wizytówkowego, w tym ostatnim wieczko powstało z czarnego bloku technicznego. Rysuję schemat wypisanym długopisem, wymiary dostosowuję do wielkości kartki, wycinam, zginam i sklejam (zupełnie jak bryły geometryczne w podstawówce). Okienko wycinam nożem do tapet, za szybkę służy kawałek sztywnej ofertówki. Kilkanaście minut pracy :)

    Tutaj fajny kursik: http://www.artpasje.pl/pracownia-artykul,pudelko-na-kartke,87.html
    ja sobie upraszczam i boki robię pojedyncze, bez tego drugiego paska, który maskuje skrzydełka.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady! Jak skończę exploding, na pewno zabiorę się za tą z okienkiem

      Usuń
  3. Zazdroszczę twórczej atmosfery spotkania :) Kartki świetne, tylko którą robiłaś Ty? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń