czwartek, 6 września 2012

18 one more time

Niedawno Karolina obchodziła urodzinki. Z tej też okazji był bukiecik (do zobaczenia tu ). Zrobiłam też śmieszną karteczkę 3D z kartek, które znalazłam w pudełku w piwnicy.

Skończyłam też dziś kolejne pudełko, powstały też dwie urodzinowe karteczki. 
Drzwi też uległy dziś metamorfozie. 


Zapisałam się do zabawy w Podaj Dalej. Zabawa pewnie większości jest znana, ale może znajdzie się ktoś kto jeszcze nie brał udziału albo chciałby znów ?


Zasady:

-Dla trzech pierwszych osób, które zostawią pod tym postem komentarz oraz wyrażą chęć udziału w zabawie, przygotuję ręcznie wykonane niespodziankę :)
- Na wysłanie prezentu niespodzianki mam okrągłe 365 dni, czyli cały rok,
- Zapisując się do zabawy jednocześnie ogłaszacie identyczną zabawę na Waszym blogu,
- Każda osoba może uczestniczyć trzy razy w takiej zabawie.


Jest ktoś chętny?  


4 komentarze:

  1. Monia ja jestem chętna :) i jestem pierwsza :) a co fajnego przygotujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również:) I jeszcze się załapałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katarzynka prosze Cię o adres na maila ;-)
    Witchquuen jeśli chcesz wziąc udział w moim podaj dalej również prosze o adres ;-)

    OdpowiedzUsuń