środa, 29 sierpnia 2012

Tryptyk butelek

Ostatnio było u mnie bardzo pracowicie. Pojawiły się wazoniki z butelek, bukiet GIGANT  z krepy włoskiej, a wczoraj razem z kuzynką Olą robiłyśmy (ja właściwie zrobiłam niewiele, bo tylko rączkę do bukietu i powkładałam organzę) bukiet Kusudama na 18-nastkę dla Karoliny i kartkę urodzinową do kompletu. Miałam tyle do zrobienia, że moje wytwory czekały i czekały grzecznie na sesję fotograficzną ;-) Zdjęcia miały być szybciej, ale prosząc mojego męża o fotki skazałam się od razu na niepowodzenie. Mianowicie poprosiłam go, żeby zrobił mi zdjęcia u sąsiada (który mieszka obok okazjonalnie, bo więcej pomieszkuje u nowej żony niż na starych śmieciach), ale oczywiście mój mąż nie zdążył i w końcu przyjechał pan F. ,skosił piękne mlecze, które miały służyć jako tło i tak kolejne dni czekałam, aż urosną żółte kwiaty gdzie indziej.
Ale po kolei... Dzisiaj zamieszczę zdjęcia tryptyku butelek. Butelki te zgłaszam na wyzwanie UPCYKLING do scrapki.pl wyzwaniowo . Wazoniki wykonane zostały z buteleczek po piwie kupionym w Nałęczowie ;-)




I nawet wszędobylska Tigerka załapała się do zdjęcia: 


Na blogach bardzo modne ostatnio są wyróżnienia :) Wszystko polega na wybraniu 5 najlepszych waszym zdaniem blogów, które mają mniej niż 200 obserwatorów.  Sama dostałam takie wyróżnienie od Agnieszki i jest mi niezmiernie miło:) 


Oto moi faworyci:
Jest tyle pięknych blogów, niestety musiałam tylko 5 wybrać. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiałe ;-)

6 komentarzy:

  1. Dziękuje Ci kochana za wyróżnienie, bardzo mi miło:):) Buteleczki super, też się ostatnio nosze z zamiarem żeby ozdobić jakąś butelkę, mam kilka fajnych po winie, ale jakos się zebrać nie mogę:) Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ! Niezwykle twórczo na twoim blogu.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia jak mogłabym Cię nie wyróżnić :) Nie było innej opcji :):))
    Mam pomysł na sesje fotograficzną tych butelek - tylko potrzebowałybyśmy dużooooooo pajęczyny plus kryształki, albo potłuczone szkło. Nie sprzedawaj ich do mojego przyjazdu plisssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm zainspirowałaś mnie tymi butelkami...mam jedną po winie, w której stoi sobie samotnie jeden bambusek i trzeba by jakoś tą butelczynę ozdobić :D Muszę tylko ogarnąć ten cały decoupage :P

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buteleczki:)
    I gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń