wtorek, 21 sierpnia 2012

Pozytywnie pracowity dzionek

Ostatnia partia słoików z ogórków z mojego ogródka w postaci sałatki i ogórków w koncentracie pomidorowym (nie mylić z przecierem! ;) )

Sałatka sprawdzona wcześniej, ogórki w koncentracie to taka wielka niewiadoma. Stwierdziłam, że skoro mamy też kilka słoików ogórków w musztardzie sarepskiej, czemu by nie spróbować zrobić takich w koncentracie pomidorowym. Google poszły w ruch no i są! 

Na polu pozostały tylko buraczki, marchewki, pietruszki, fasola, ziemniaki i maliny ;D

Porządkując skrzynie z "przydasiami" trafiłam na resztkę farby jasnoniebieskiej (pani w galerii wmawiała mi kiedyś, że jest ona miętowa) i 3 butelki. Oczywiście musiałam to wykorzystać i już w mojej głowie powstała myśl odnośnie małych wazoników decoupage ;-) Na chwilę obecną butelki zdążyłam pomalować dwa razy,  jutro motyw serwetkowy, a potem pozostaje już tylko lakierowanie.  Zrobiłam też dziś swoją pierwszą kartkę 3D, a także kilka fioletowych róż z krepy włoskiej. Już niedługo zdjęcia  konkretów, bo na razie to mam kilka rzeczy pozaczynanych i nieskończonych. Cały czas jednak korci mnie jeszcze coś innego ;-) Co to jest wie Agnieszka .  



5 komentarzy:

  1. Ależ pyszności zapakowałaś do słoików. Co do bukietu i pory roku to może coś z kolorów jesieni - złoto, bordo, pomarańczowy żółty i ecrie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia co do bukietu: czerwony, pomarańcz i żółty a do tego rączka z listkami z scrapbookingu :)
    A co do słoików to poproszę jeden do degustacji :)
    Pracowity wczoraj miałas dzień moja droga :) Ja już chce pooglądać wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoik dostaniesz i to nie jeden ;) Zacznę już odkładać dla Ciebie na osobną półkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia to ja do Ciebie dostawczym autem przyjade :) żeby się potem spakować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to ze swojego ogródka... ależ Ci tego zazdroszczę! Ogórasy będą z pewnością pyszne:) No to faktycznie bardzo pracowity dzień miałaś:)
    Chcę jak najszybciej zobaczyć butelki :D
    A co do kolorów bukietu i kartki to może fiolet i złoto?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń