wtorek, 14 sierpnia 2012

Chwali się chwalipięta

Jakiś czas temu na blogu Ani padł pomysł, żeby zrobić wystawę własnoręcznie wykonanych wachlarzy. Muszę się pochwalić, że udało mi się (mimo początkowych trudności w robieniu papierowych rurek) i na blogu Nasza Wspólna Pasja Rękodzieło mój wachlarz jest wystawiony jako pierwszy. Mam nadzieję, że prac będzie dużo, dużo więcej i będziemy mogli wspólnie popodziwiać inne piękne prace. Oto kilka zdjęć papierowego wachlarza:



Wiadomość dnia: po dwóch tygodniach leżakowania fioletowych kwiatków w końcu zrobiłam ten bukiet. I chyba będę musiała zmienić zdanie co do najładniejszego ;-)

3 komentarze:

  1. kochana ja już dawno mam faworyta w Twoich pracach... i trudno go przebić, może pochwalisz się fioletowym dziełem, bo ciekawa jestem czy przebije mojego "ulubieńca".
    a co do wachlarza.... uwielbiam tą koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jak ktoś zaczyna, a nie kończy :P Jak już wspomniałaś o nowym, cudnym bukiecie to jak najszybciej pokazuj go nam,bo ja też jestem bardzo ciekawa, co za cudo znów wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń