wtorek, 31 lipca 2012

Nowa fryzura i koniec kolejnego bukietu

Ludzie! obcięłam dziś włosy i muszę przyznać, że trochę się tej nowej, wymyślonej fryzury przeze mnie bałam, ale wyszła naprawdę odlotowo. Tylko nie wiem, czemu Sylwia zawsze mnie tak pięknie na noc robi ;) A ja tylko fiku miku do łóżka, przytulam się do poduszki, a rano.... każdy włos w inną stronę. Skończyłam też dziś kolejny bukiet z żółtymi i w czerwoną kratkę kwiatkami. Już jutro sesja fotograficzna, a później zdjęcia pojawią się na blogu i stronie facebooka. Tymczasem dziś bukiet,  jako prezent na 18 urodziny. 



5 komentarzy:

  1. Świetny jest! A jest w nim 18ście kwiatków?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia a gdzie zdjęcie zdjęcie fryzury???

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękny, zachwycają te Twoje bukiety:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. Mnie też zachwycają Twoje prace!

      Usuń