niedziela, 29 lipca 2012

Kartka ślubna

Niedługo ślub H. i M. W związku z tym, że nie mogę uczestniczyć w tej uroczystości, postanowiłam zrobić im małą niespodziankę i wysłać życzenia na nową drogę życia. Kartka powstała z materiałów, które akurat miałam w domu, ale nie ukrywam, że z wielką chęcią zrobiłabym coś z papierów typowych do scrapbookingu. Moja kartka powstała z papieru wizytówkowego, granatowego kartonika wyciętego z kartki świątecznej, ażurowej serwetki, różowej krepy włoskiej, samodzielnie przygotowanych przeze mnie szablonów serca i ptaszków i białej wstążki. 




2 komentarze:

  1. Własnoręcznie zrobione kartki to najlepsze kartki pod słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia masz racje :)
    Monika ten widok z okna masz niesamowity:):)) ja mam widok na drzewo i uliczkę z domkami, ale z chęcią zamieniłabym na te góry!!!

    OdpowiedzUsuń